אם אתה ישראלי/ת בעל/ת מקצוע / כישורים, שתמיד חשב/ה על חיים במדינה אחרת, "הוויזה האוסטרלית החופשית לבעלי מקצוע / כישורים" הנה אחת הדרכים הטובות ביותר הזמינה עבור המעוניינים להגר לארץ אחרת!

להלן בקצרה סקירה של סוגי הכישורים והנתונים הדרושים לבקשת האשרה הנ"ל (הערה חשובה: קנגורו שירותי הגירה בע"מ אינה מגייסת עובדים ואינה מאתרת מקומות תעסוקה! אנו מספקים שירותי הגירה שיבטיחו כי בקשת ההגירה לאוסטרליה תהא בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להתקבל בהצלחה).

מהי הוויזה האוסטרלית החופשית לבעלי מקצוע וכישורים?

אשרה זו הנה בעלת הביקוש הגבוה ביותר באוסטרליה אחרי ויזת המהגרים. שמה של אשרה זו (חופשית) מלמד על היותה אשרה משוחררת מכל תנאים, קרי המחזיק באשרה זו יכול לעבוד כמעט בכל מקצוע ובכל מקום ביבשת!

אחד מיתרונותיה הבולטים של ויזה זו, הוא כי המחזיקים בה נהנים מיחס של תושב קבע מרגע הגעתם לאוסטרליה, לרבות זכות לקבלת טיפול רפואי והנאה משרותי החינוך המצוינים עבורם ועבור ילדיהם.

זכויותיו של בעל אשרה זו אינן כבולות לסוגי מעסיקים או מקצועות והוא גם רשאי לצאת מהמדינה ולהיכנס אליה באופן חופשי.

איך מגישים בקשה?

מחלקת ההגירה האוסטרלית (Department of Home Affairs) קבעה קריטריונים ברורים הדרושים לקבלת אשרה חופשית זו, כאשר ההליך מחולק לשניים: בשלב הראשון תידרש/י לעבור את הליך הבעת העניין באשרה זו ורק לאחריו, בהתאם לאישור הרשות, ניתן להמשיך בתהליך הבקשה.

בשלב השני, תתבקש/י להציג בפני הרשות הנ"ל ((Department of Home Affairs את הנתונים הבאים:

  • כי תחום מיומנותך / מקצועך מנוי ברשימת הכישורים הרלבנטית (לא נדרש כי תעבוד/י בו כעת);
  • כי כישוריך הנם ברמה הנדרשת לתחום הרלבנטי;
  • כי גילך אינו 45 עדיין;
  • כי הושג על ידך הציון הנקוב במכתב הזמנתך הדרוש במסגרת מבחן הנקודות;
  • כי שליטתך באנגלית הנה ברמה הנדרשת;
  • כי יצרת קשר עם מומחה/ים לענייני הגירה;

בעלי מקצוע ישראלים רבים כבר חיים ועובדים באוסטרליה וכעת הוא הזמן הטוב והנכון ביותר לעשות זאת בעצמך! משרדנו המצוי ברמת גן זמין כעת לסייע לך בתהליך ההגירה!

מאמרים נוספים

רילוקיישן לאוסטרליה

להמשך קריאה

מקצועות עכשוויים הנדרשים באוסטרליה

להמשך קריאה

עברתם תאונה בחו"ל? כך תתמודדו

להמשך קריאה

אמנת המס בין ישראל לקנדה

להמשך קריאה