אוסטרליה מציעה נופים עוצרי נשימה. יש בה מערכת בריאות מתקדמת ומשוכללת. היא נמנית עם חמש המדינות ששיעור ההכנסה לנפש בהן הוא מהגבוהים בעולם. יש המבקשים לנצל את שהייתם לצורך לימודים למיצוי היתרונות המובהקים האלה ולכן הבחירה בה היא טבעית עבורם. מאותן סיבות ממש יש הרואים בה מקום להעתיק אליו את מגוריהם ולבנות בה את ביתם, לגדל את ילדיהם, להפוך אותה לעוגן חייהם.

המחאה החברתית

המחאה החברתית שהתחוללה בישראל בשנת 2011 חידדה וניסחה עבור ישראלים רבים את הקשיים שהם מתמודדים עמם, חשים אותם ולא אחת כורעים תחת הנטל שלהם. אבל היא עשתה יותר מזה: היא היתה מעין נקודת שבר. עבור מי שהגיעו להם מים עד נפש ונפשם נקעה, שוב לא נתפסה אופציית ההגירה אל מקום אחר כמעשה נואש אלא כבחירה מודעת ומושכלת בחלופה הגיונית, מתבקשת, אולי אף הכרחית.

רילוקיישן

ואכן, בשנים האחרונות במסגרת רילוקיישן יש הבוחרים באוסטרליה. כ -20.000 ישראלים חיים באוסטרליה ויש בה מושבה ישראלית חמימה, שמשמרת עבורם את טעם הבית, טעם של בית. מספר עצום של מבקשי בקשות להגירה לאוסטרליה הוגשו בשנה החולפת.

כיום קל יותר להגר, כאשר מוצעים תחת קורת גג אחת כל השירותים החיוניים עבור המבקשים להגר לאוסטרליה. החברה המספקת אותם מקצרת את משך ההמתנה לאישורים, מייעלת ובכלל מאפשרת לאנשים לא ללכת לאיבוד במבוכי הביורוקרטיה.

ממשלת אוסטרליה מקלה על המבקשים לקבל ויזת עבודה והיא לא מערימה כל קשיים בתהליך.

מי שמנוי וגמור עמם לעבור ובעיקר מי שעוברים במסגרת רילוקיישן לתקופה קצובה, גם אם ארוכה, יכולים להסתייע בשירותי חברת שילוח רילוקיישן ואחסנה, המציעה מכלול שירותי העברת מטען אל ארץ היעד בתנאים שבהם נשמרת התכולה בשלמותה ובמתחם אחסון ייעודי, המאובטח 24/7 על ידי שומרים ומצלמות אבטחה, הם יכולים להשאיר את התכולה שהם לא לוקחים עמם לארץ היעד.

איכות חיים

כאשר קיימת סבירות קרובה לוודאות כי רמת החיים של העוברים לאוסטרליה ואיכותם תשתפר ותשתדרג באופן דרמטי, קל יותר לקבל החלטה על מעבר. מי שיש להם מקצועות נדרשים כאן סביר להניח כי הם יידרשו גם שם, ובכל מקרה האפשרות להרוויח משכורות גבוהות יותר מאשר בישראל היא, כשלעצמה, מהווה פיתוי לעבור.

מאמרים נוספים

רילוקיישן לאוסטרליה

להמשך קריאה

מקצועות עכשוויים הנדרשים באוסטרליה

להמשך קריאה

עברתם תאונה בחו"ל? כך תתמודדו

להמשך קריאה

אמנת המס בין ישראל לקנדה

להמשך קריאה