בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים מהפכניים בעולם הנסיעות לחוץ לארץ. כאשר חברות תעופה וחברות נסיעות חדשות נכנסו לתמונה, החל טרנד שבו כדאי להזמין חופשה מוקדם ככל האפשר ולכן גם חלו לא מעט שינויים בתחום של ביטוח נסיעות. כיום יש כמה מרכיבים לביטוח הזה וצריך לדעת לא מעט פרטים ומידע לפני שמחליטים איזה סוג של ביטוח יהיה המתאים ביותר בכל מקרה ועבור כל נסיעה. 

כאשר מקדישים את הזמן והמחשבה ללמידה והבנה מעמיקה של מה שחשוב לבטח ועל מה אפשר לוותר – אפשר למצוא את הפוליסה והסעיפים שיהיו הכי מתאימים ויכסו את הנוסע בכל מקרה שעלול לקרות.

פספורטקארד היא חברה חדשה יחסית בשוק ביטוחי הנסיעות והיא מציעה דרך חדשנית ליצירת קשר, התנהלות של הנוסע מול חברת הביטוח וכמובן ביצוע תשלומים במידת הצורך גם במקרים שונים של הגירה, ולא משנה באיזו ארץ מדובר. המבוטחים של פספורטקארד מקבלים מהחברה כרטיס מגנטי הדומה לכרטיס אשראי. הוא בעל פס מגנטי ומוזנים בו פרטי הפוליסה הספציפיים של כל נוסע ונוסע. בארץ מפעילה החברה מוקד שירות לקוחות המאויש על ידי נציגים שנותנים מענה מסביב לשעון, עשרים וארבע שעות ביממה, כך שנוסע שמתקשר מכל מקום בעולם בכל שעה – תמיד יקבל מענה. מספר הטלפון של המוקד מפורסם וידוע על ידי הנוסעים.

איך יוצרים קשר ומה התהליך של פספורקכארד?

כאמור – במידת הצורך על הנוסע ליצור קשר מידי עם מוקד השירות של פספורטקארד. עליו לציין היכן הוא נמצא ומה הבעיה. במידה ומדובר בטיפול או שירות רפואי שעליו לקבל באופן מידי – יוטען הכרטיס המגנטי שלו בסכום הדרוש ואיתו הוא יוכל לשלם במקום שבו הוא מקבל את הטיפול – במקום לשלם על הטיפול מכספו שלו. במידה ומדובר בתביעת ביטוח שהנוסע מגיש לאחר חזרתו ארצה – היא תיבחן לעומק וסכום הכסף שהוציא יוחזר אליו בהעברה בנקאית או בצ'ק לפקודתו.

חברת פספורטקארד מתגאה בהיותה מתירנית וכזאת שנותנת אמון בלקוחות שלה. בנוסף – אחד מהעקרונות החשובים הוא לאפשר לנוסע ליהנות ככל האפשר מהנסיעה שלו וגם אם נוצר מצב שבו עליו לקבל סיוע רפואי מידי – מעוניינים בחברה לאפשר לו לטפל בעצמו ללא עיכובים מפני שייתכן שאין מדובר בעניין רפואי רציני או ארוך טווח והוא יוכל להמשיך בנסיעה ולהצליח ליהנות בה. לעיתים קורים מקרים שלאף אחד אין שליטה עליהם כבר בימים הראשוניים של הטיול או החופשה ואפשר בטיפול ממוקד ומהיר לסיים איתם ולהמשיך בחופשה כמתוכנן.

ביטוח נסיעות של פספורטקארד מתאים לכל סוגי הנסיעות – נסיעות לרגל עסקים, חופשות של ספורט אקסטרים וכל יעד בעולם. חשוב למלא באופן כן ואמיתי את הצהרת הבריאות וכך להתאים את הפוליסה באופן מושלם למצבו של הנוסע. רק במקרה זה היא אכן תכסה כל בעיה שתתעורר אצלו ואפשר יהיה להסתייע במוקד שירות הלקוחות בכל שעה בשיחת טלפון בחינם.

מאמרים נוספים

רילוקיישן לאוסטרליה

להמשך קריאה

מקצועות עכשוויים הנדרשים באוסטרליה

להמשך קריאה

עברתם תאונה בחו"ל? כך תתמודדו

להמשך קריאה

אמנת המס בין ישראל לקנדה

להמשך קריאה