טיולים רבים מחוץ לארץ מחייבים שכירת רכב איכותי מחברה מוכרת על מנת לנצל את הטיול כהלכה וליהנות מהאזורים השונים ברחבי הארץ המתוירת. יכולה זו להיות קפריסין, הודו, ארצות הברית או נפאל – בכל המקרים הללו החוקים הבינלאומיים תקפים אולם הנהג לא תמיד מכיר את תרבות הנהיגה המקומית ולעיתים מוצא עצמו נוסע שלא לפי ההלכה באותו אזור. יתרה מכך, בשל מורכבות הדברים רבים מהנהגים נוסעים ללא ביטוח תקף.

בשל מגוון המסמכים והעניינים להם יש לדאוג לפני הטיסה, ישראלים רבים פשוט מוותרים או מדלגים על עניין הביטוח בתקווה לטוב.

כל טיול ברכב מצריך ביטוח אמין אשר יגבה אותו עם הנסיעה לחו"ל. בין שמדובר בנסיעה משפחתית ובין שמדובר בטיול עם חברים, בין שמדובר בטיול תרמילאים או נסיעה עסקית הרי שביטוח הנסיעות הינו חלק אימננטי והכרחי מהטיול עצמו. ביטוח הנסיעות הוא זה המבטיח כי למטייל תהיה רשת ביטחון אמינה ומגוננת במקרה של סכנה או פגיעה לא נעימה על הכביש. מאחר ומדובר במדינה זרה, חשוב ביותר להיערך לאפשרויות אלו מראש באמצעות ביטוח נסיעות אמין.

ביטוח נסיעות – רכיב חובה למטייל

ביטוח הנסיעות הוא זה המאפשר למטייל לחוש ביטחון מלא ולהיות שליו ורגוע באשר לכל פגיעה אפשרית. הביטוח הוא זה המאפשר לעורך הדין המתמחה בתחום לתבוע את חברת ביטוח הנסיעות במקרה של פגיעה או כל בעיה אחרת. עורך דין תעבורה לתאונות בחו"ל אשר נחשב למומחה בתחום יכול לכוון את המטייל לקבל את השירות האולטימטיבי וכן את הפיצוי ההולם את הפגיעה בכל מקרה שעלול להתרחש במהלך הנסיעה. על מנת לקבל את השירות האיכותי ביותר חשוב לפנות אל עורך דין המכיר את התחום וכזה אשר יש לו ניסיון רב שנים.

בחירת עורך דין שאינו מתמחה בתאונות בחו"ל עלולה להיות יקרה למדי עבור המטייל מאחר וההוצאות גדולות, כאשר הפיצויים לא יהיו הולמים את עוצמת הפגיעה והיקפה. עורכי דין המתמחים בתביעות חו"ל יכולים לחקור כהלכה את המקרה, בהתחשב בתנאים הנסיבתיים ובאופי הנתונים כפי שהתרחשו בכל מקרה באשר הוא.

דיני תעבורה הינו תחום שלם ועשיר בפני עצמו והטיפול בו חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע המכירים את התחום ובקיאים בו. גם עורכי דין מתחום התעבורה שאינם בקיאים בתחומי חו"ל או חוקיהן של מדינות ספציפיות יכולים לגרום לנזקים יותר מאשר לסייע במידה ואינם מבינים מספיק בתחום. על מנת להבטיח כי הפיצויים יהיו מספקים חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום וכזה המכיר את המדינה המיועדת.

מאמרים נוספים

רילוקיישן לאוסטרליה

להמשך קריאה

מקצועות עכשוויים הנדרשים באוסטרליה

להמשך קריאה

עברתם תאונה בחו"ל? כך תתמודדו

להמשך קריאה

אמנת המס בין ישראל לקנדה

להמשך קריאה