חושבים או מתכננים הגירה לאוסטרליה? זה הזמן להכיר את שירותיה של חברת קנגרו המתמחה במתן שירותי הגירה לאוסטרליה באמצעות עורכת דין ונוטריון, ליסה סגלוב, ילידת אוסטרליה.

אוסטרליה הנחשב לאחת מ-5 המדינות המובילות ביותר בעולם בשיעור ההכנסה לאדם, נחשבת במהלך השנים האחרונות לאחר מהיעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים לצרכי עבודה, לימודים וכמובן טיולים. אם גם אתם מתעניינים באוסטרליה כיעד לצרכי עבודה, זה הזמן להכיר את שירותיה של חברת קנגרו, שירותי הגירה לאוסטרליה, המאפשרת לכם ליהנות מתהליך הגירה קל, מהיר ופשוט יותר.

ויזה לאוסטרליה – מה חשוב לדעת?

הנפקת ויזה לאוסטרליה נעשית במסגרת תהליך שמלכתחילה בוחן את כישוריו של מגיש הבקשה, את הרקע והידע המקצועי שלו ואת היכולת שלו להיקלט בהצלחה במדינה שהיא גם יבשת, כאשר בין יתר הקריטריונים הנבדקים במסגרת התהליך תוכלו למצוא את תחום העיסוק של מגיש הבקשה, גיל, ניסיון מקצועי, שליטה בשפה האנגלית ועוד. קריטריונים אלו משוקללים יחדיו, כאשר רק מועמדים בעלי ניקוד של 65 נקודות ויותר זכאים להגיש בקשת הגירה.

חשוב לדעת: אוסטרליה נחשבת לאחת מהמדינות המעודדות הגירה ובעיקר אם מדובר בהגירתם של אנשי עסקים המעוניינים להקים עסקים ברחבי היבשת. מהגרים לאוסטרליה על בסיס עסקים, זכאים לקבלת אשרה (ויזה) למשך תקופה של 4 שנים, כאשר הצלחה עסקית/מסחרית של אותו איש עסקים באוסטרליה, תאפשר לו לקבל מעמד של קבע בהמשך.

מקצועות מבוקשים באוסטרליה

מכיוון שתהליך הגירה לאוסטרליה בוחן את המקצוע ומשלח היד של המועמד, חשוב לציין שישנם מקצועות מבוקשים ההופכים את תהליך קבלת האשרה למהיר יותר. מדי שנה, ממשלת אוסטרליה מפרסמת רשימה של בעלי מקצועות מועדפים הזוכים לתעדוף בתהליך הנפקת הויזה, כאשר בין המקצועות הבולטים המופיעים ברשימה בכל שנה מחדש תוכלו למצוא: רואי חשבון, מורים, מהנדסים, קבלנים, אנשי רפואה, אדריכלים, מדענים, מומחים בתחום המחשוב ורשימה נוספת של מקצועות הנחשבים למבוקשים ברחבי היבשת, זאת לצד מקצועות נוספים באמצעות ניתן לקבל אשרת עבודה באוסטרליה.

במידה ואתם עוסקים באחד מהמקצועות שלגביהם ניתן תיעדוף בתהליך הנפקת הויזה לאוסטרליה, חשוב להצטייד בתעודות הרלוונטיות ולהעביר אותם לגוף ההערכה המורשה באוסטרליה. חשוב לציין שלא ניתן להגיש ברשת הגירה ללא הערכת כשירות מקצועית מצד גוף ההערכה האוסטרלי הרלוונטי לתחום עיסוקכם.

חברת קנגרו. יחד איתך לאוסטרליה.

חברת קנגרו שירותי הגירה, עוסקת ומתמחה בליווי תהליכי הגירה לאוסטרליה ומדינות נוספות מסביב לעולם. השירות המקצועי המוצע לכם על ידי החברה, נועד ללוות אתכם מהרגע הראשון לצורך הערכה נכונה של סיכויי הנפקת אשרת העבודה הנדרשת לכם ועד מימושה בפועל. התהליך עצמו נעשה בין היתר באמצעות עורך דין ונוטריון, ליסה סגלוב, ילידת אוסטרליה, בעלת רישיון עריכת דין מאז שנת 1987 וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל ובאוסטרליה כאחד.

כמשרד הגירה מוביל בתחום הגירה לאוסטרליה, תוכלו להסתייע במגוון רחב של שירותים מקצועיים לאורך כל הדרך, ביניהם:

  • ייעוץ מקדים הכולל מתן אינפורמציה מדויקת על תהליך ההגירה
  • הערכה ראשונית של זכאות המועמד
  • סיוע מקצועי לצרכי מילוי טפסים נדרשים והכנת המסמכים הרלוונטיים
  • שירות תרגומים ושירותים נוטריוניים
  • מתן פתרונות תעסוקתיים לאחר השלמת תהליך ההגירה
  • ליווי תהליך הקליטה באוסטרליה ומתן ייעוץ לגבי התשלבות בן/בת זוג והילדים

וכל זאת תוך מתן יחס אישי לכל אחד ואחת מביניכם תוך התאמת התהליך לתחום העיסוק המקצועי שלכם ולקריטריונים נוספים הנבחנים על ידי רשויות ההגירה באוסטרליה. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עם המשרד ולתאם לעצמכם פגישת ייעוץ מקדימה.

מאמרים נוספים

לאיזו מדינה ניתן להגר עם ובלי אזרחות זרה?

להמשך קריאה

רילוקיישן לאוסטרליה

להמשך קריאה

מקצועות עכשוויים הנדרשים באוסטרליה

להמשך קריאה

עברתם תאונה בחו"ל? כך תתמודדו

להמשך קריאה